Explore America with Maaike & Koos travel blog

Vandaag dagje Hollywood gedaan!

Pap had zich even wat verdiept in de metrowegen, want met de auto was het een onbegonnen werk.

iets meer dan een half uurtje onderweg geweest maar wel veel kunnen zien onderweg want het was een bovengrondse metro!

Eerst hebben we wat gewandeld over Hollywood Boulevard, en uiteindelijk toch maar ja gezegd tegen een van de tour gastjes. Eigenlijk twijfelden we wat omdat we niet zeker wisten of het wel zo appetijtelijk was om kleine stukjes van beroemde huizen te zien tussen de hekken en bomen door. Maar toch blij dat we het gedaan hebben want de tour bestond ook uit hele leuke stukjes en geschiedenis van Hollywood.

Helaas ben ik wel een beetje verbrand, maar ik voelde het wat minder na dat ik er een dikke laag zonnebrand met factor 30 op heb gesmeerd.

Daarna zijn we naar LA Ink gelopen, eigenlijk loop je het makkelijk voorbij want een erg toeristische attractie is het niet. We durfde eigenlijk niet naar binnen te gaan, maar ik dacht als je eenmaal hier bent, moet je t ook doen ook!

Binnen wat in foto boeken gekeken, en toen vroeg ik hoe duur het eigenlijk is om een heel kleine tattoo te zetten, dat bleek minimaal 200 dollar te gaan kosten, dat is hem dus niet geworden helaas :(

Op de terugweg naar de metro was het moment daar om naar de kapper te gaan voor pap, dat is dus ook eindelijk gebeurd hahaha.

Vanavond weer een hapje eten op Manhattan Beach Boulevard en morgen lekker naar het strand!