Explore America with Maaike & Koos travel blog

licht hartje

charming

ingang Antelope Canyon

karretje waar we mee hobbelde!

Bryce Canyon

"grotjes" uitgevreten door regenwater

natuurlijke tunnel

Geslapen in Page, met het winkeltje voor de Antelope Canyon Tours aan de overkant van de weg.

We moesten om kwart voor 8 klaar staan om te vertrekken. Op de foto's zie je in wat voor een leip wagentje we vervoerd werden, denk zo met al dat gerammel dat zoiets in Nederland verboden zou zijn hahaha.

De reis naar de canyon toe was dus al avontuur!

eenmaal aangekomen eerst een intro verhaaltje gekregen van de tour en toen naar binnen.

in een woord GEWELDIG, het was zo ontzettend mooi. je kan bijna niet geloven dat zoiets door water en wind gemaakt wordt.

De tour gaf veel tips bij het foto maken en heeft ook 2 foto's met mijn camera gemaakt als voorbeeld, dat was dus erg gemakkelijk haha.

Om half 11 waren we alweer terug bij het motel dus besloten we richting Bryce Canyon te rijden. Daar hebben we nog wat gewandeld en rondgekeken, het viel me op dat de wilde dieren daar opmerkelijk gewend zijn geraakt aan de mensen en rennen minder snel weg, dus we hebben wat leuke fotootjes kunnen maken :) en een filmpje van een hert!

die hadden we al vaker gezien maar ze bleven nooit staan, of het was te druk op de weg om zomaar te stoppen.

Onderweg naar eigenlijk Bluff bleek het allemaal langer te duren dan we dachten, tot we opeens onze vertrouwde motel keten Best Western zagen. daar zijn we dus meteen naar binnen gegaan, en zo lekker slapen.