Cees & Bianca @ USA travel blog

Hallo allemaal!!!

Ja het is echt waar we zijn veilig aangekomen!!!!

Het is een wereldwonder hoor....De reis ging super! Alleen in het vliegtuig van Amsterdam naar Chicago kregen we te horen dat er een sneeuwstorm naar chicago kwam ze verwachtte de meest verschrikkelijke sinds eeuwen....Wat een ramp....Daar aangekomen hadden we 2 uur de tijd om over te stappen....nou die hadden we wel nodig zeg! Eerst door de immigratiesecurity...zat daar zo'n figuur (bianca vond t een engnek) met een veels te grote kauwgombal in zijn smoel beetje aso te smekken en te vertellen dat beijenka = amerikaans vooor bianca niet zenuwachtig moets zijn. Ze wilde ALLES weten dan de douane door neem gerust de tijd zou ik zeggen...grrrr dan met je koffers in de AIRTRAIN wij hollanders noemen dat een METRO haha grappig ding wel. Die bracht ons naar de gate....daar waren we en inmiddels lag er aardig wat sneeuw de sjofels en sneeuwschuivers waren serieuswaar met wel 200 tegelijk op de landingsbaan bezig!!het vliegtuig werd bespoten met een goedje zodat de vleugels niet zouden bevriezen...en ja hoor taxien...glibberdeglibberdeglibber....en weg waren we...en dat was een van de laatste vliegtuigen die vertrok t/m as. Donderdag! Nou we hebben dus geluk!

We hebben net ontbeten het is hier half 10 's ochtends we hebben in het Holliday Inn geslapen lekker luxe hoor hadden we wel nodig we waren kapot! maar nu gaan we met een volle maag op weg richting de golden gate bridge even kijken of we santa cruz kunnen zien, het schijnt vaak mistig te zijn. En dan richting Lodi! Het is hier truowens 16 graden. en een lekker zonnetje dus prima!

Nou nederland welterusten wij gaan de hort op!