Ronald & Laurien's Asia trip! travel blog

Na een lange reis met de bus stappen we in een speedboot naar de eilanden. We krijgen een reddingsvest waarvan we in eerste instantie de nut niet zo van inzien, maar eenmaal op weg voelt het toch wel veilig. We scheren werkelijk over het water en moeten ons goed vasthouden. Naast toeristen zijn er ook verschillende locals in de boot, zoals kinderen die van school komen en terug naar het eiland gaan.

Het is werkelijk een paradijs waar we aankomen, blauwe zee, palmbomen, wit zand, houten hutjes, koraal en verschillende dieren waaronder grote varanen. We nemen gelijk een duik in de zee en eten met kaarslicht op het strand.

De volgende dag genieten we van de zee, het strand, de zon en het eten. 's Avonds hebben we een leuk feestje bij de barretjes aan de zee, we dansen met onze voeten in het zand en vele drankjes later gaan we slapen.

Zaterdag hebben we een snorkeltrip op 't programma staan, na het ontbijt vertrekken we, we zien haaien, heel veel kleine gekleurde visjes en een schildpad ter grote van Ronald. Het is heel bijzonder om de schilpad te zien zwemmen en ademen, heel mooi!'s Avonds gaan we weer uit eten aan 't strand, heel naar...

De laatste dag zien we de andere kant van het eiland, het is daar rustiger en hebben het strand bijna voor ons alleen.

Het waren geweldige dagen, de mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam, prachtige natuur, veel gelachen, melig geweest, gesprekken gevoerd, kortom...genoten!