Van Heiningen West USA 2008 travel blog

Chicago - Hotel Wyndham

Vandaag liep alles anders dan gepland. Vanmorgen lekker op ons gemak opgestaan en ontbeten in het hotel. Rond half negen vertrokken we dan naar de luchthaven van Denver. Auto inleveren en inchecken verliep allemaal vlot. Het vliegtuig leek ook op tijd te vertrekken maar toen we eenmaal in het vliegtuig zaten begon de ellende. Het grondpersoneel moest telkens het werk onderbreken vanwege het slechte weer. Hierdoor vertrokken we met ruim 2,5 uur vertraging waardoor we onze aansluiting naar Amsterdam in Chicago gemist hebben. Na 4 uur in de rij te hebben gestaan bij de service balie van United kregen we te horen dat we pas de volgende dag via Philadelphia naar Amsterdam konden vliegen. Voor een overnachting werd niet gezorgd en hebben deze zelf maar geregeld. We werden met een shuttle bus naar het Wyndham Hotel gebracht waar we een vierpersoons kamer hadden. Onze koffers bleven achter op de luchthaven van Chicago dus we hadden verder niets bij ons en hebben de hoog nodige spullen zoals een tandenborstel, een deo en een kam van het hotel gekregen.

Heute lief alles anders als geplant. Haben heute morgen in aller Ruhe im Hotel gefrühstückt und sind gegen 8.30 zum Flughafen Denver gefahren. Die Autorückgabe bei National und das Einchecken verliefen reibungslos. Der Flieger schien auch pünktlich zu gehen, jedoch begonn das Elend als wir bereits im Flieger saßen. Das Bodenpersonal musste immer wieder die Arbeit unterbrechen, aufgrund des schlechten Wetters. Nach 2,5 Stunden Verspätung sind wir dann abgeflogen und haben unseren Anschlussflug in Chicago verpasst. Nach 4 Stunden Schlange stehen vor dem Service Schalter von United, hat man uns mitgeteilt, dass wir erst am folgenden Tag, 5.6., via Philadelphia nach Amsterdam fliegen können. Na Klasse! Für Essen, Trinken und Übernachtung wurde nicht gesorgt. Das mussten wir selbst regeln und sind gegen 23.00 mit dem Shuttle Bus zum Wyndham Hotel gefahren, wo wir ein 4-Personen Zimmer bekommen haben. Da unsere Koffer irgendwo auf dem Flugplatz bleiben mussten, haben wir vom Hotel die nötigsten Dinge, wie Zahnbürste, Deo und Kamm erhalten.