Bekpekkers travel blog

Dag 5

Vandaag maar weer lekker genoten van het mooie uitzicht.

De afgelopen nacht wel erg slecht geslapen, zo;n fan is niet echt alles het veroorzaakt een hoop wind en het blijft als nog warm. We hebben maar besloten om de volgende keer een kamer met airco te nemen...

We hebben vanmiddag een groepje NL-ers ontmoet, was wel gezellig. Het begint steeds meer op te vallen dat er vooral veel Duitsers, Engelsen en Scandinaviƫrs zijn; NL is het zwaar in de minderheid! Maar goed, dat maakt het niet minder leuk.

Vanmiddag werden we door een Engelsman aangesproken op het strand. Hij had zijn eigen travel office en klonk wel erg vertrouwd, dus hebben we bij hem onze volgende reis geboekt: Krabi. We worden om 06.00 uur (!) opgehaald door een taxi waarna we vervolgens naar Ray Leh Beach gaan. We hebben foto's gezien op de office en het ziet er echt supermooi uit. Ben benieuwd...

Je wordt hier trouwens echt gek van de honden, er lopen echt overal honden. Volgens ons zijn ze alleen wel allemaal doof, je kan roepen wat je wil, maar er is er geen 1 die reageert!

Vanavond in een bar gezten waar we gegeten hebben en waar we Mr. & Mrs. Smith hebben gekeken. Best knap dat ze die film hier al hebben, in NL is ie nog niet eens in de bioscoop te zien!! Ze lopen hier dus toch niet zo achter als wij dachten...

En nu: slapen, wordt een hele korte nacht!!