Asian-trip 2006 travel blog

Black River i junglen!

Naeseaben, flot ik...

Elefantflok paa omkring 6-8 stk.langs floden, wow!!!

Og vi var der!!!!!!!!!! UBESKRIVELIGT...

Flere elefanter der spiser sukkerplanter...

Hej igen allesammen.

Skrev godt nok at I forst ville hore fra os igen naar vi kom til Malaysia, men denne her oplevelse kunne vi ikke vente med at fortaelle!

Det startede med en jeeptur ud til junglen. Turen var kun 40 km lang, men tog 2,5 time. Vejen var ekstrem daarlig og det hjalp ikke at det havde regnet dagen forinden. I kan nok regne ud at vi havde meget ondt i r....:)

Vi ankom til en hytte i junglen hvor vi skulle overnatte, rigtig hyggeligt men mange insekter:(

Kl.15:00 satte vi os i en lille traebaad som skulle sejle os igennem floden i ca. 3 timer. Det var utroligt smukt og sikke en stilhed, det eneste vi kunne hore var de mange lyde fra junglen:) Det forste vi saa var den populaere naeseabe, der sad en ordentlig flok, meget specielt dyr med en meget speciel lyd. Vi saa ogsaa flotte fugle, slanger, veraner, og andre aber. Da vi saa var paa vej hjemad skete der saa noget vi aldrig vil glemme og som gjorde turen til en unik oplevelse! Pludselig stod der en flok elefanter

paa ca. 6-8 stk. De stod helt nede ved flodkanten og nogle af dem i floden, de spiste sukkerplanter, og vi kom helt taet paa dem. Faktisk kun 3 meter!!! Vi havde en rigtig god guide og han sagde at vi var meget heldige med at se dem:)

Det var det vi ikke kunne vente med at fortaelle, og billederne selvfolgelig- (vi har mange flere)

Imorgen skal vi saa sige farvel til bror-svoger, han skal til Australien, og vi skal til Malaysia. Vi skal til Pehentian Island og maaske tage dykkercertifikat:) I horer ikke fra os for om ca. en uges tid, da der ikke er netvaerk paa oen.

Tak for de mange mails, og tak til Niels for nogle uforglemmelige dage paa Borneo.